sobota, 21 stycznia 2017

...Wena napisała dla mnie, a ja odpisałem Wenie




Zaczytałam się
W Twoim słodkim słowie
W Twojej werbalności
Musującym gronie


i ...

Zrobiłam herbatę
Przy blasku poranka
Godzina minęła
Ot pusta filiżanka

⏳⌛

Przy Tobie
Budzi się we mnie
Radość
Jak kwiatów
Paleta się czuję

Serce porywasz
Ku niebu
Choć ono niczego
Nie oczekuje


 
 

 
 
I tak ma być!

Przyjaźń barwy ma pomocne
Bliska, dalsza grzeje jak słońce
Nawet herbata lepiej smakuje
Jak dłoń tylko filiżankę czuje

Tak ma być!

I tak będzie, to co zamierzam
Przyjaźnią będzie
To nie flirt, ani zabawa
To między Nami poważna sprawa

Tak ma być!

Serce nie sługa, żadne z Nas
Nie jest na usługach
Żadne nie woła na drugiego
Przyjaźń to nić, czynu dobrego

A skoro czytasz, biegasz po stronie
To i serce i oczy zadowolone
Wiersze to tlen, praca i relaks
Tak trzeba żyć i pisać sercem
_ja, mam komu!

Wenie!
_co herbatę robi
_i w sercu nie ma gromu 

☀💌🌼🎶❄🍇☺👋👣
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz