sobota, 4 lutego 2017

...pomarańcza i Weny dłonie - czy będą dla mnie?



Weno, moja!
Ty moje rozmarzenie!
Te słowa z wierszy, które dedykuję Tobie
pisane są moim atramentem serca.

To nie surowe wiersze takie na szary blog
Dla Ciebie ten atrament jest o innej konzystencji
ciepłej, kobaltowej, czasem różowej

Chcę byś czuła się ważna, czytając moje przekazy
bo życie jest ciężkie, więc tym wierszem
nasyć smutki, bo każdy je ma, wrzuć na luz
tak jak to czynię, ja...

Czytaj mnie tak -
jakbym stał obok i recytował słowa, które czytasz
Potrafię mówić wierszem, rymując słowa
Wiesz o tym, czytałaś mnie wielokrotnie
tak z godziny na godzinę

Moja Weno, rozmarzenie
Ile imion skrywasz w sobie
Ile marzeń, powiedz -
co mi się teraz dostanie?

..pewnie ten kawałek, pomarańczy!
Dziękuję!



Amadeusz, autor 04.02.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz