niedziela, 30 kwietnia 2017

...gryzły mnie Twoje kłamstwa





pewnie to samo, dudni Ci w głowie
"miałam go na miesiąc, na dwa, na pół roku"
uwierz mi, ja te same słowa piszę o Tobie
bo było fajnie siebie tak mieć


@

czas czyni cuda, pośpiech to zguba
więc opłacało się jechać na hamulcu
zbyt dużo jeżdziłem po świecie
by palnąć głupstwo w duo piruecie


@

pech!
nie przyznasz mi racji, wiem to!
nawet nie trzeba robić ondulacji
wiem, to! Twój pech, mój hamulec


@

miałem wszystko i Ty miałaś
a potem większość, każde z Nas miało
i powoli po siedmiu miesiącach
tylko miałem część Ciebie


- a teraz, nie mam nic z Ciebie
- i Ty, to też tak przeżywałaś
- bo mnie okłamałaś, wiesz to!


@

pewnie to samo, dudni Ci w głowie
"miałam go na miesiąc, na dwa, na pół roku"
uwierz mi, ja te same słowa piszę o Tobie
bo było fajnie siebie tak mieć


@

ale małżeństw się nie rozbija
w małżeństwie jest inna siła
ja jestem wolny, a Ty nie
więc nie kłam, kiedy coś chcesz


@

- kobieto, cześć!

@

Amadeusz, autor 30.04.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz