sobota, 8 kwietnia 2017

... Ona była w moim typie





nigdy więcej już nie będziesz ze mną
czuj się przeze mnie zdradzoną
zrobiłem to, przed tygodniem
Ona była w moim typie


@
- a TY i ja, rozdział już nie dzisiejszy!
@


nigdy już nie będzie z Nami tak jak wczoraj
poznałem smak Jej ust
pachniały świeżością
powiewem z zórz


@

nigdy więcej już nie będziesz ze mną
czuj się przeze mnie zdradzoną
zrobiłem to, przed tygodniem
Ona była w moim typie


@
- a TY i ja, rozdział już nie dzisiejszy!
@


nie przytulisz mnie do siebie
bo wiesz już, co zrobiłem
nóż wbiłem w bliżniacze serce
zdrada to niewybaczalna


@

nigdy więcej już nie będziesz ze mną
czuj się przeze mnie zdradzoną
zrobiłem to, przed tygodniem
Ona była w moim typie


@
- a TY i ja, rozdział już nie dzisiejszy!
@


Amadeusz, autor 07.04.2017