poniedziałek, 24 kwietnia 2017

...tylko do Twojej wiadomości




cudny ten wiersz
wyrecytowałam go
w myśli
jak arcydzieło


!

każde jego słowo
oddawałam głosem
męskiego uczucia


!

godny mistrza
nowych czasów
lecz zmieniłabym
w nim ten wers, na:


!

"poczuj wolność tak jak ja czuję"


!


ale to takie moje
spostrzeżenie
którego nie musisz brać
pod uwagę, jeśli nie chcesz


!

bardzo smaczne
było to dzisiejsze
niedzielne śniadanko
u Ciebie i od Ciebie


!
 
 
...pomarańcza i Weny dłonie - czy będą dla mnie?
 

Weno, moja!
Ty moje rozmarzenie!
Te słowa z wierszy, które dedykuję Tobie
pisane są moim atramentem serca

@

To nie surowe wiersze takie na szary blog
Dla Ciebie ten atrament jest o innej konzystencji
ciepłej, kobaltowej, czasem różowej

@

Chcę byś czuła się ważna, czytając moje przekazy
bo życie jest ciężkie, więc tym wierszem
nasyć smutki, bo każdy je ma, wrzuć na luz
tak jak to czynię, ja...

@

Czytaj mnie tak -
jakbym stał obok i recytował słowa, które czytasz
 
Potrafię mówić wierszem, rymując słowa
 
Wiesz o tym, czytałaś mnie wielokrotnie
tak z godziny na godzinę

@

Moja Weno, rozmarzenie
Ile imion skrywasz w sobie
Ile marzeń, powiedz -
co mi się teraz dostanie?

@

..pewnie ten kawałek, pomarańczy!
Dziękuję!
 
POWIĄZANE: ... sobota, 4 lutego 2017
 

Amadeusz, autor + autorka Wena, co skrywa Swe Imię przed światem 24.04.2017