niedziela, 11 czerwca 2017

馃挄 ... Echo, napisa艂a dla mnie. Pewnie mnie czyta...




On:
 
Niech Ci nie b臋dzie smutno
Wystarczy, 偶e mi to powiesz
A ja Ci tylko odpowiem
_by膰 mo偶e mi艂a, by膰 mo偶e!

...u艣miechnij si臋 Echo! 馃槂

to smutek w zamy艣leniu...
ze 藕r贸d艂a zw膮tpienia
w sens istnienia....
  
W niedzieln膮 ca艂o艣膰 - bo Ty, Jeste艣!
Kolejny o Tobie,  dla Ciebie, o Naszej rozmowie
jak ten czas leci. Czytaj i krytykuj.
 
 
Ona:
 
nie skrytykuj臋, bo Ci臋 szanuj臋 馃槂
 

On:
 
Mia艂em zosta膰 na G+, ale nie dam rady, zm臋czony jestem i jeszcze czym艣 si臋 przytru艂em na kolacji. Padam. Tak wi臋c mnie nie skrytykujesz, przecie偶 to mi臋dzy Tob膮, a mn膮. Nie jestem dobry we wszystkim, nawet w tym, co pisz臋, ju偶 mnie dwie poetki ustawia艂y do pionu, ale nie mam ochoty na w艂a艣ciw膮 konstrukcj臋 tego, co z serca wyp艂ywa. No dobra, poddaj臋 si臋. Jeszcze 2 wiersze i luln臋.
 
Dobranockovvo Echo!
 
..dzi臋ki za wzajemno艣膰, za szacun szczeg贸lnie.
Lubi臋 Ciebie czyta膰 i te ostre riposty s膮 extra.. cdn. do potem 馃槂
 
 
Ona:
 
ostre riposty?
...ale chyba nie do Ciebie
...bo prawie Ci臋 tu z nami nie ma...
wpadasz jak po ogie艅...i znikasz jak poranna mg艂a....
ale skoro艣 um臋czon intensywno艣ci膮 dnia, to w po艣ciele pomykaj.. dobrej nocy
馃槂
pisz w niedziel臋 s艂owami - u艣miech rozdawaj ustami
Sercem szukaj Mi艂o艣ci - zmys艂y rozpal do bia艂o艣ci
na Twoje niedzielne pisanie
馃槂  
Echo!