poniedziałek, 12 czerwca 2017

...rozmowy przyjaciół




PRZYJACIÓŁKA
 
 
Też tak masz, że czujesz się oderwany od świata i rzeczywistości i miejsca swojego nie masz?
Bo ja tak mam.
Czuję, że się duszę w życiu. Nie wiem, co musiałabym zmienić, żeby poczuć się inaczej.

 
 
AMADEUSZ

 
Masz rację. Ja nie mam swego miejsca, tu na ziemi i w tym kraju.
Gdy byłem z Jaskółką, marzyliśmy o pozostaniu we Włoszech, nad Adriatykiem. Wszystko runęło przez te nasze choroby i jej, wnuki.

Czuję wciąż młodości piękno mimo, że lat przybywa. Pracę też miałem taką, że delegacje pozwalały mi na zwiedzanie. Brakuje mi tego podróżowania po Europie i Polsce.

Jestem tułaczem. Podobałyby mi się takie miejsca do zamieszkania: Poznań, Łeba, Bydgoszcz, Rzeszów, Polanica_Zdrój, Wrocław.  Wiem, wolisz zieleń i naturę, ja też, ale wiek robi swoje. Bliskość do sklepu, lekarza. Krynica Górska ostatecznie...